zaterdag 13 januari 2007

Walter jarig

OK, we zijn even uit de lucht geweest. Druk met verjaardagen van Walter, Casper en Suus en tussendoor nog voor het werk naar Singapore en een lang weekend naar Tokyo.

Op 13 januari dus mijn verjaardag gevierd. Was top, want op een zaterdag en Suus had alles uit de kast gehaald om er een leuke dag van te maken. Het begon natuurlijk met uitslapen (het eerste kado, heaven!) en daarna een ontbijt op bed. Terwijl Edith en Neal op de kinderen pasten zijn wij naar de Spa Day gegaan. Een spa die met name Suus helemaal ontdekt heeft (een maandelijkse facial). Omdat Suus natuurlijk ook een beetje jarig is nemen we allebei een hot-stone massage. Super. 's Avonds hebben we met onze vrienden gegeten in Sortino's, mijn favoriete Italiaanse restaurant, waarvan we de uitbaters Santino (inderdaad Santino Sortino) en zijn vrouw Sonya al redelijk goed leren kennen. Even terzijde, Santino is een Italiaanse Canadees, die altijd met de gebruikelijke mediterane flair en handgebaartjes door zijn restaurant loopt. 'Did you like the prosciutto?', zegt hij dan met vet Italiaans accent. Roept ook altijd luid 'Ciao' en 'Grazie!' als je weggaat. Laatst hoorde we echter van een echte Italiaan, dat 'ciao' ook zo'n beetje het enige Italiaans is dat hij spreekt. Het eten is er echter niet minder om.


Links (van voor naar achter): Joost, Suzanne, Paul, Dany en rechts (vvna) Lisette, Walter, Beatrix, Christian.

Al met al een leuke en gezellige verjaardag, die nog laat eindigde in de befaamde Spy Bar, bekend om dat leuke russische modellenspul, maar laat ik daar maar niet te veel over uitwijden hier.

Overigens heb ik van Suus een paar manchetknopen gekregen, die door Ms Lee, hofleverancier van de expat gemeenschap, zijn nagemaakt van het Tiffany's origineel. Niet van echt te onderscheiden. Helaas braken ze op de eerstvolgende werkdag dat ik ze aantrok direct door midden. We hebben ze maar naar Ms Lee teruggebracht en ik heb bij mijn bezoek aan Singapore de week erna bij de Tiffany's de echte gekocht.

Geen opmerkingen: